Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Галатир І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Галатир І. А. 
Особливості навчального процесу дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / І. А. Галатир // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2009_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.456 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Галатир І. А. 
Зміст і організація практичної підготовки фахівців вищої кваліфікації у галузі соціальної педагогіки і соціальної роботи у деяких країнах Європи [Електронний ресурс] / І. А. Галатир // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2010. - № 2. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2010_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Галатир І. А. 
До причин виникнення явища соціального сирітства у сучасному українському суспільстві [Електронний ресурс] / І. А. Галатир // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Галатир І. А. 
Проблеми міжособистісної взаємодії соціальних сиріт у процесі виховання [Електронний ресурс] / І. А. Галатир // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.749 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Галатир І. А. 
Психолого-педагогічні особливості явища соціального сирітства [Електронний ресурс] / І. А. Галатир // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2012. - № 5. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.936 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Галатир І. 
Теоретичний аналіз поняття соціально-педагогічний супровід роботи з молоддю загальноосвітніх та вищих навчальних закладів інклюзивної орієнтації [Електронний ресурс] / І. Галатир // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_17
Проведено теоретичний аналіз концепту "соціально-педагогічний супровід молоді у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах інклюзивної орієнтації", визначено його як вид соціально-педагогічної діяльності, спрямованої на створення оптимальних умов для учнів-студентів із особливими потребами у педагогічному процесі та процесі соціалізації. Виділено організаційно-педагогічні умови реалізації соціально-педагогічного супроводу: наявність чіткої та діагностично заданої мети навчання, тобто вимір уявлення про очікуваний результат; надання для вивчення навчального матеріалу, наявність достатньо стійкої послідовності, логіки, етапів виконання навчальних завдань; зазначення способів взаємодії учасників навчального процесу. Сформовано вимоги для досягнення результативності ключових завдань соціально-педагогічного супроводу: створення сприятливого психолого-педагогічного супроводу; підвищення мотивації до навчання, застосування інтерактивних методів і технік навчання; створення рефлексивного середовища в мисленні, в діяльності та спілкуванні. Констатовано необхідність дотримання принципів комплексного й особистісно орієнтованого підходу, що є базовим в концепції соціально-педагогічного супроводу молоді у навчальних закладах інклюзивної орієнтації, та забезпечують її успішну адаптацію, соціалізацію та соціально-педагогічну взаємодію. Проведен теоретический анализ концепта “социально-педагогическое сопровождение молодежи в общеобразовательных и высших учебных заведениях инклюзивной ориентации”, который определен как вид социально-педагогической деятельности, направленной на создание оптимальных условий для учеников-студентов с особыми потребностями в педагогическом процессе и процессе социализации. Выделены организационно-педагогические условия реализации социально-педагогического сопровождения: наличие четкой и диагностически заданной цели обучения, то есть измерение представления об ожидаемом результате; предоставление для изучения учебного материала, наличие достаточно устойчивой последовательности, логики, этапов выполнения учебных задач; указания способов взаимодействия участников учебного процесса. Сформированы требования для достижения результативности ключевых задач социально-педагогического сопровождения: создание благоприятного психолого-педагогического сопровождения; повышение мотивации к обучению, применение интерактивных методов и техник обучения; создание рефлексивной среды в мышлении, в деятельности и общении. Констатирована необходимость соблюдения принципов комплексного и личностно ориентированного подхода, которые являются базовыми в концепции социально-педагогического сопровождения молодежи в учебных заведениях инклюзивной ориентации, и обеспечивают ее успешную адаптацию, социализацию и социально-педагогическое взаимодействие.This article provides a theoretical analysis of the concept the social and pedagogical support of the youth in comprehensive and high schools with inclusive orientation, that is defined as a form of social and educational activities designed to create optimal conditions for pupils /students with special needs in the educational process and the process of socialization and harmonious development of their personality taking into account the studentcentered approach and characteristics and specific needs of each.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.563 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Галатир І. А. 
Професійні компетентності соціального педагога, який працює із дітьми-соціальними сиротами [Електронний ресурс] / І. А. Галатир // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 3. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_3_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 621.586 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського